Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів». Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів.

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Повернення проходить за допомогою транспортної компанії, якою здійснювалася доставка товару покупцю. Повернення коштів відбувається на банківську карту покупця, яку він вказує при запиті на повернення товару протягом 7 (семи) робочих днів, з дня отримання запиту на повернення.

Умови повернення товарів належної якості

Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  • товар повністю укомплектований та збережено фабричне пакування;
  • збережено всі ярлики та заводське маркування;
  • товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.